Leveringsvilkar
Av logistiske årsaker kan enkelte artikler i samme bestilling sendes separat, noe som innebærer at du kan få dine produkter i flere pakker. For å sikre korrekt og rask levering, vennligst dobbeltsjekk og oppgi din leveringsadresse korrekt under utsjekkingen.
Vær oppmerksom på at vi ikke ansvarlig for forsvunne pakker som skyldes en
ufullstendig eller feilaktig adresse oppgitt av kunden. Det er viktig at du verifiserer dine
leveringsopplysninger for å unngå leveringsproblemer. I kassen har du mulighet til å velge fraktmetode, inkludert
gratisalternativet, noe som innebærer at produktet sendes fra en leverandør utenfor landet.
Vår standard behandlingstid for bestillinger er 2-5
arbeidsdager etter plassering. Etter behandlingstiden er den beregnede leveringstiden 5-9 arbeidsdager. Dette er
omtrentlige leveringstider og vi garanterer ikke spesifikke leveringsdatoer.
Når din bestilling har blitt behandlet vil vi generere et sporingsnummer
og sende det til deg via en e-post med leveringsbekreftelse. Om du ikke har fått ditt
sporingsnummer innen 5 arbeidsdager, vennligst gi oss beskjed via e-post på
kontakt@beautysweden.se, inkludert ditt bestillingsnummer.
Vi
streber etter å levere dine bestillinger så raskt som mulig, men uforutsette omstendigheter kan føre
til forsinkelser, f.eks. allmenne eller nasjonale helligdager, naturkatastrofer, streiker i fly- og
marktransport eller andre hendelser som ligger utenfor vår kontroll. Om din levering overskrider 45
arbeidsdager tilbyr vi full refusjon for å sikre at du blir fornøyd.
Du kan være sikker på at vi er dedikert til å
oppfylle eller overgå dine leveringsforventninger. Vårt team vil alltid gjøre alt for å levere
dine produkter på eller før den beregnede leveringsdatoen.
Om du har noen spørsmål eller bekymringer angående vår leveringsprosess er du
velkommen til å kontakte oss via kontakt@beautysweden.se.