Returer og Refusjon

Refusjon

For de fleste artikler, i den usannsynlige situasjonen at produktet ditt er feilaktig, kan du sende det tilbake til oss for refusjon eller bytte av varer innen 30 dager etter mottak. 

For å være berettiget til retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.

Returer

Når returen din har blitt mottatt og inspisert sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt din returnerte artikkel. Vi vil også varsle deg om godkjennelse eller avslag på din refusjon. Hvis du blir godkjent, vil refusjonen din bli behandlet, og en kreditering vil automatisk bli anvendt på ditt kredittkort eller den opprinnelige betalingsmetoden innen et visst antall dager.

Forsinkede eller manglende refusjoner 

  • Hvis du ikke har mottatt noen refusjon ennå, sjekk først bankkontoen din igjen.
  • Kontakt deretter ditt kredittkortselskap, det kan ta litt tid før refusjonen din offisielt publiseres.
  • Kontakt banken din. Det er ofte en behandlingstid før en refusjon publiseres.

Hvis du har gjort alt dette og du fortsatt ikke har mottatt refusjonen din ennå, vennligst kontakt oss gjennom chat eller via kontakt@beautysweden.se

Bytte

Vi erstatter kun varer hvis de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte den mot samme vare, send en e-post via vårt kontaktskjema.

Returfrakt

Kontakt oss via kontakt@beautysweden.se for å opprette en retur. Vi vil instruere deg via e-post hvor du skal sende varen din for retur.